Original title: Analýza využití sociálních médií v marketingové komunikaci podniku a návrh rozšíření užití sociálních sítí v marketingové strategii
Translated title: Usage Analysis of Social Media in Marketing Communication in Company and Extension Proposal of the Use of Social Networks in Marketing Strategy
Authors: Plisková, Zuzana ; Květoňová, Martina (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2016
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: banner advertisement; Facebook; Instagram; marketing communication tools; social media; social networks; YouTube; bannerová reklama; Facebook; Instagram; marketingové komunikační online nástroje; sociální média; sociální sítě; YouTube

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/52155

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-234841


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2016-06-03, last modified 2022-09-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share