Název: Marketingové strategie divadelních institucí
Překlad názvu: Theatre´s Marketing Strategy
Autoři: Viceníková, Dora ; Burian, Jan (oponent) ; Škapa, Stanislav (oponent) ; Plešák, Miroslav (oponent) ; Rais, Karel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta výtvarných umění

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/403

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-234274


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet