TY - THES TI - Výběr a aplikace vhodné marketingové strategie nového podniku TT - Selection and Application of a New Business‘ Marketing Strategy AU - Kramář, Jan AB - Diplomová práce se skládá z teoretické části, v níž se zabývá shromážděním potřebných informací o marketingu, trzích, metodách vnější a vnitřní analýzy podnikatelského prostředí a tvorbě marketingové strategie podniku. V praktické části je nejprve několika metodami zpracována analýza prostředí a následně na základě získaných informací navržena marketingová strategie nově vznikajícího podnikatelského subjektu v oblasti poskytování IT služeb. AB - This master’s thesis consists of theoretical part, in which it employs oneself collecting necessary information about marketing, markets, methods of internal and external analysis of entrepreneurial environment and formation of company’s marketing strategy. In the next, practical part, there is evolved analysis of entrepreneurial environment by a couple of methods at first, and consequently projected marketing strategy of a new entrepreneurial subject operating in IT services. UR - http://hdl.handle.net/11012/39604 UR - http://www.nusl.cz/ntk/nusl-225084 A2 - Chlebovský, Vít A2 - Růžičková, Hana LA - cze KW - marketingová strategie KW - informační technologie KW - Marketing KW - obchodní společnost KW - information technologies KW - project KW - služby KW - marketing strategy KW - sestavení KW - services KW - company PY - 2015 PB - Vysoké učení technické v Brně‎, Antonínská 548/1, 601 90 Brno, http://www.vutbr.cz/ ER -