Název:
Výběr a aplikace vhodné marketingové strategie nového podniku
Překlad názvu:
Selection and Application of a New Business‘ Marketing Strategy
Autoři:
Kramář, Jan ; Růžičková, Hana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se skládá z teoretické části, v níž se zabývá shromážděním potřebných informací o marketingu, trzích, metodách vnější a vnitřní analýzy podnikatelského prostředí a tvorbě marketingové strategie podniku. V praktické části je nejprve několika metodami zpracována analýza prostředí a následně na základě získaných informací navržena marketingová strategie nově vznikajícího podnikatelského subjektu v oblasti poskytování IT služeb.
This master’s thesis consists of theoretical part, in which it employs oneself collecting necessary information about marketing, markets, methods of internal and external analysis of entrepreneurial environment and formation of company’s marketing strategy. In the next, practical part, there is evolved analysis of entrepreneurial environment by a couple of methods at first, and consequently projected marketing strategy of a new entrepreneurial subject operating in IT services.
Klíčová slova:
informační technologie; Marketing; marketingová strategie; obchodní společnost; sestavení; služby; company; information technologies; Marketing; marketing strategy; project; services
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/39604