Název: Výběr a aplikace vhodné marketingové strategie nového podniku
Překlad názvu: Selection and Application of a New Business‘ Marketing Strategy
Autoři: Kramář, Jan ; Růžičková, Hana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: informační technologie; Marketing; marketingová strategie; obchodní společnost; sestavení; služby; company; information technologies; Marketing; marketing strategy; project; services

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/39604

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-225084


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2017-11-09.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet