Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s III. důchodovým pilířem
Překlad názvu: Marketing Research of Customer Satisfaction of the Third Pension Pillar
Autoři: Filkuka, Martin ; Hedija, David (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: doplňkové penzijní spoření; důchodový systém; III. pilíř; Marketing; marketingový výzkum; měření spokojenosti zákazníka; zákazník; additional pension savings; customer; customer satisfaction measurement; III. pillar; Marketing; marketing research; pension system

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/39312

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-225039


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet