Název: Návrh na zlepšení marketingového mixu
Překlad názvu: The Proposal for Improving of the Marketing Mix
Autoři: Krátká, Martina ; Řičánková, Iveta (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza konkurence; cena; distribuce; Marketingový mix; PEST analýza; podpora prodeje; produkt; propagace; public relations; přímý marketing; reklama; SWOT analýza.; advertising; analysis of competition; direct marketing; Marketing mix; PEST analysis; place; price; product; promotion; public relations; sales promotion; SWOT analysis.

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/39101

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-224873


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet