Název: Návrh marketingové strategie pro elektronický obchod
Překlad názvu: The Marketing Strategy Proposal for e-commerce
Autoři: Ciklová, Petra ; Krejčík, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: e-shop; elektronický obchod; internet; marketing na internetu; marketingové nástroje; Nejenchlebem.cz; e-commerce; e-shop; internet; internet marketing; marketing tools; Nejenchlebem.cz

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/33729

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-224726


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet