Název: Návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků podniku
Překlad názvu: Proposal for an Improvement of Company Customer Satisfaction
Autoři: Mazáková, Lenka ; Ondráčková, Monika (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingový výzkum; obchodní podnik; zákaznická spokojenost; Zákazník; business company; Customer; customer satisfaction; marketing research

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/8220

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-223197


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet