Original title: Návrh strategie uvedení nových výrobků ABB na český trh
Translated title: The Suggestion of the Strategy for a New ABB Products Launching
Authors: Brož, Přemysl ; Jörka, David (referee) ; Luňáček, Jiří (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2011
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: competition; distribution.; internal and external environment analysis; Marketing mix; price strategy; product; SMART; SWOT analysis; cenotvorba; distribuce.; konkurence; Marketingový mix; produkt; SMART; SWOT analýza; vnitřní a vnější prostředí

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/15010

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-223076


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2016-06-03, last modified 2022-09-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share