Název:
Komunikační strategie pro firmu Chytej.cz
Překlad názvu:
Communication Strategy for Firm Chytej.cz
Autoři:
Měřička, Radim ; Mráček, Pavel (oponent) ; Mráček, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Práce pojednává o možnostech firmy, jejíž aktivity se soustřeďují na prostředí internetu. Kromě provozování portálu pro rybáře se společnost zabývá výrobou instruktážních a výpravných filmů s rybářskou tématikou. V práci jsou hledány způsoby, jak přistupovat k rozdílným zájmovým skupinám a jak u nich své služby propagovat. Závěrem práce je několik návrhů, které by mohla firma za účelem svého růstu učinit.
The thesis deals with potentialities of a company, whose activities are focused in the intrnet environment. Together with maintaining a fisherman portal, the company is involved in producing instructional and narrative movies with fishing themes. In the thesis, different ways to approach special interest groups are discussed, as well as different means of advertising services to these groups. The thesis concludes in several proposals, that may result in the company growth.
Klíčová slova:
internet; komunikační strategie; portál; rybaření; ryby; server; vortál; web; www; communication strategy; fish; fishing; internet; portal; server; web; www
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/13417