Název:
Návrh automatizace procesu Call centra v prostředí organizace s certifikací ISO 9001:2000
Překlad názvu:
Call Center Process Automation Plan in ISO 9001:2000 Certified Organization
Autoři:
Hovadík, Jiří ; Liška, Jiří (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá systém pro evidenci zákaznických požadavků na pracovišti call centra v servisní organizaci. Úvodní část popisuje servisní činnosti v oblasti služeb zaměřených na platební terminály a současnou situaci v call centru. Následuje výběr vhodných implementačních nástrojů. Druhá část práce obsahuje návrh systému pro evidenci požadavků a návrh funkčností pro realizaci importů do servisního informačního systému. Závěr práce pojednává o zhodnocení práce a možnostech dalšího zdokonalení systému pro zpracování požadavků.
This master’s thesis deals with system of evidence customer requests in service organization. The introduction describes services activities in domain are focused on payment terminals and contemporary situation in call center. The suitable selection implementation tools are done. The second part contains the design of system for requests evidence and design of imports for service information system. The evaluation of the master’s thesis and some future improvements are presented.
Klíčová slova:
appbuilder.; Call centrum; java; reporty; servis; terminál; webová aplikace; appbuilder.; Call center; java; reports; service; terminal; web application
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/14897