Název: Komparace poboček firmy 3M v Česku a Slovensku prostřednictvím kvantitativní interkulturní metodologie Globe s aplikací výsledků na marketing management
Překlad názvu: Comparison 3M subsidiaries in the Czech and Slovak through quantitative methodologies intercultural Globe with applications of marketing management
Autoři: Čiháková, Michaela ; Čejka, Pavel (vedoucí práce) ; Laník, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Geert Hofstede; GLOBE; marketing management; mezinárodní kultura; vedení; Geert Hofstede; GLOBE; International culture; Leadership; Marketing management

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49707

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-206697


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet