Název: Využití neurovědy v marketingu s přihlédnutím k etice
Překlad názvu: Application of neuroscience in the field of marketing in relation to ethics
Autoři: Smetanová, Alžběta ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Vacura, Miroslav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: deontologie; etika; etika odpovědnosti; etika povinnosti; marketing; neuroetika; neuromarketing; neurověda; utilitarismus; deontology; ethics; ethics of duty; ethics of responsibility; marketing; neuroethics; neuromarketing; neuroscience; utilitarianism

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50533

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-206032


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet