Název: Komunikační strategie a reklamní kampaně velkých českých pivovarů
Překlad názvu: Communication strategies and advertising campaigns of Czech large breweries
Autoři: Krulišová, Eliška ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Černý, Zbyněk (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační strategie; pivovar; pivovarnictví; reklamní kampaň; advertising campaign; brewery; brewing; communication strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49622

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-204870


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet