Název: Marketingová strategie Lékárny U Pöttingea s použitím marketingového nástroje service blueprint
Překlad názvu: The Marketing Strategy of Pötting’s Pharmacy Using the Marketing Tool Service Blueprint
Autoři: Šilberská, Tereza ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Puda, Radek (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: lékárenské řetězce; Marketing v lékárenství; marketingová strategie; reexporty léčiv; service blueprint; státní regulace v lékárenství; marketing strategy; pharmacy chains; pharmacy marketing; service blueprint; state regulations for pharmacy business

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49262

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-203826


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-04-27, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet