Název: Angažování zákazníků v rámci marketingového managementu podniku
Překlad názvu: Customer engagement in marketing management
Autoři: SOLAROVÁ, Petra
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: angažování zákazníků; maloobchod; zpětná vazba od zákazníků; customer engagement; customer feedback; retail
Citace: SOLAROVÁ, Petra. Angažování zákazníků v rámci marketingového managementu podniku. České Budějovice, 2016. disertační práce (Ph.D.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/34793

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-203668


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2016-04-26, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet