Název: Marketingová strategie společnosti The Emblem Hotel
Překlad názvu: Marketing strategy of The Emblem Hotel
Autoři: Dolníková, Žofia ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Janeček, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cestovní ruch; marketing; marketingová strategie; marketingový mix; služby; SWOT analýza; marketing; marketing mix; marketing strategy; services; SWOT analysis; tourism

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48536

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-202263


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-01-27, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet