Název:
Podnikatelský plán – YuLoong Dumplings
Překlad názvu:
Business plan – YuLoong Dumplings
Autoři:
Adámek, Tomáš ; Kešner, Martin (vedoucí práce) ; Matoušek, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této diplomové práce je vypracování podnikatelského plánu pro řetězec rychlého občerstvení. S tím, že základní myšlenkou podnikatelského plánu je přivedení zaběhlého Taiwanského fastfoodu formou franchisových poboček do Evropy. Teoretická část práce se věnuje samotnému rozboru jednotlivých části podnikatelského plánu, druhům právních forem podnikání a problematice franchisingu. Praktická část se již zaměřuje na konkrétní postup prvních kroků založení a provozování franchisy s rychlým občerstvením v České Republice. V této části je představena společnost YuLoong Dumplings, komplexní analýza trhu s rychlým občerstvením v ČR, marketingová a provozní činnost nově vzniklé společnosti a finanční plán. Výsledkem práce je zhodnocení konkurenceschopnosti projektu a rozpracování strategie společnosti, které by mělo být použito i jako reálný projekt.The aim of this Masters thesis is creation of business plan for fast-food chain. Therefore, the basic idea of this business plan is to bring a well operating Taiwanese fast-food in the form of franchise into Europe. The theoretical part is devoted to the analysis of the structure of business plan, legal forms of companies and issue of franchising. The practical part covers first particular steps of set-up and operating the franchise of fast-food in the Czech Republic. This part is focused on the introduction of YuLoong Dumplings Company, analysis of fast-food market in CZ, marketing and operating strategy of new founded company and financial plan. The result of thesis is evaluation of competitiveness of this project as well as preparing the business strategy for new company, which should be used in current real conditions.
Klíčová slova:
Franchising; Podnikatelský plán; Rychlé občerstvení; Business plan; Fast food; Franchising
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48652