Název: Návrh inbound marketingové strategie společnosti Egerfish s.r.o.
Překlad názvu: The proposition of inbound marketing strategy of Egerfish s.r.o.
Autoři: Minaříková, Petra ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: inbound marketing; marketingová strategie; návrh inbound marketingové strategie; inbound marketing; marketing strategy; proposition of inbound marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48516

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-201694


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-01-27, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet