Original title:
Guerrilla marketing
Translated title:
Guerrilla marketing
Authors:
BLAŽKOVÁ, Lenka Document type: Master’s theses
Year:
2015
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem práce bylo na základě teoretických podkladů a jejich praktické aplikace v České republice identifikovat využívané typy Guerrilla marketingu na českém trhu a navrhnout možnosti pro konkrétní firmu.The aim of the thesis was to identify used types of Guerilla marketing in Czech market on the basis of theoretical material and its practical application in the Czech Republic and to suggest options for a particular company.
Keywords:
case study; guerrilla marketing; marketing communication; sales promotion; guerrilla marketing; marketingová komunikace; podpora prodeje; případová studie Citation: BLAŽKOVÁ, Lenka. Guerrilla marketing. České Budějovice, 2015. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/38914