Název: Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
Překlad názvu: Brand Equity: the impact of selected marketing mix elements on creation of brand equity
Autoři: Machek, Martin ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Tomek, Gustav (oponent) ; Přibová, Marie (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: hodnota značky; marketing; značka; Brand; Brand Equity; Marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44712

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-199319


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet