Název:
Využití olympijských her pro marketingovou komunikaci značek
Překlad názvu:
The Use of Olympic Games for Brand Marketing Communications
Autoři:
Košťálová, Barbora ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vacek, Jaroslav (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce na téma ,,Využití olympijských her pro marketingovou komunikaci značek'' nejdříve teoreticky shrnuje téma olympijského marketingu a olympijského sponzoringu a dále rozebírá olympijské symboly, které jsou pro tento druh marketingu a sponzoringu klíčové. Cílem práce je zhodnocení znalosti mezinárodních partnerů olympijských her a Českého olympijského týmu v rámci Zimních olympijských her v Soči 2014. Ve výzkumné části je tato znalost zkoumána dvěma dotazníky, které jsou porovnány a vyhodnoceny. Na konec je uvedeno několik doporučení formulovaných na základě výsledků dotazníkové šetření.This bachelor's thesis ,,The Use of Olympic Games for Brand Marketing Communications'' theoretically summarizes the theme of the Olympic marketing and sponsorship of the Olympic and analyzes the Olympic symbols which are crucial for this kind of marketing and sponsorship. The aim of this thesis is to assess knowledge of international partners of the Olympic Games and the Czech Olympic team at the Olympic Winter Games in Sochi 2014. The empirical part of this knowledge is based on two questionnaires which are compared and evaluated. At the end of this thesis, there are a few recommendations formulated on the basis of the survey results.
Klíčová slova:
olympijské hry; olympijský marketing; sponzoring; Zimní olympijské hry v Soči 2014; Český olympijský tým; Czech Olympic team; Olympic games; Olympic marketing; Sponzoring; Winter Olympic games Sochi 2014
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/42608