Original title:
Marketingový plán beachvolejbalových areálů v České republice
Translated title:
Marketing plan of beach volleyball arenas in the Czech Republic
Authors:
Marková, Kristýna ; Kotáb, Jiří (advisor) ; Tahal, Radek (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Popularita plážových sportů, zejména pak beach volejbalu, neustále stoupá. Poptávka tak převyšuje nabídku, a to zejména v zimním období, kdy jsou mezi 18-21 h všechny pražské areály plné. Zatímco v Praze se nachází deset areálů, které nabízí celoroční provoz, mimo Prahu je areálů s celoročním provozem pouze šest. V teoretické části práce je představen souhrn vědění o sportovním marketingu a marketingovém plánu aplikovaném na sportovní produkt. V praktické části je pomocí deskriptivní a empirické metody analyzován marketingový mix beach volejbalových areálů v České republice. Závěrem praktické části je provedena případová studie, která se zabývá marketingovým plánem konkrétního beach volejbalového zařízení. Cílem práce je analýza současného trhu s beach volejbalovými areály a vytvoření marketingového plánu konkrétního sportovního zařízení, který by tak byl inspirací a přínosem pro stávající i nové beach volejbalové areály.The popularity of beach volleyball is rising especially thanks to the Olympic Games 2012 in London. Czech professionals Markéta Sluková with her partner Kristýna Sluková got there unbelievable 5th place. The first part of this thesis would like to summarize theoretical knowledge of sport marketing and marketing plan of sport product. The second part would like to analyze marketing mix of beach volleyball arenas in the Czech Republic. According to the knowledge gained by this analysis will be created Marketing Plan of Beach Volleyball Arena in Benešov u Prahy. Finally this thesis would like to be an inspiration for existing and potential arenas which would like to exploit this market opportunity to provide beach services.
Keywords:
Beach volleyball; Marketing mix of beach volleyball arenas.; Marketing plan; Beach volejbal; Marketingový mix beach volejbalových areálů.; Marketingový plán
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/41624