Název: Vnímání značky motorových olejů MOGUL v České republice
Překlad názvu: The Perception of MOGUL Automotive Oils in the Czech Republic
Autoři: Rak, Tomáš ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Bartošová, Jitka (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing; Výzkum; Značka; Brand; Marketing; Research

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45618

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-195834


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet