Original title:
Využití audiovizuálního díla v marketingové komunikaci v rámci firemní prezentace
Translated title:
The use of audiovisual work in marketing within the corporate presentation
Authors:
Klukan, Michal ; Krsek, Libor (advisor) ; Horný, Stanislav (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato práce se zabývá využitím audiovizuálního díla v marketingové komunikaci v rámci firemní prezentace. Práce obsahuje analýzu využití audiovizuálních děl napříč komunikačními prostředky a historickým pozadím. Zaměřuje se na to, jakým způsobem se díla využívají a jak jsou efektivní v internetovém a televizním prostředí. V praktické části je popsána tvorba konceptu při realizaci vstupu nové digitální agentury na trh.The goal of this bachelor thesis is to reveal some basics about the use of audiovisual work in marketing within the corporate presentation. It contains analysis of the usage across media and historical background. It focuses on how the work is used and how effective it is in online and television enviroment. Practical part describes the development of the concept of penetrating the market with the new digital marketing agency.
Keywords:
advertisement; audiovisual work; internet; marketing; video; audiovizuální dílo; internet; marketing; reklama; video
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/46493