Název:
Mediální reflexe voleb do Evropského parlamentu
Překlad názvu:
Media Reflection of the Elections to the European Parliament
Autoři:
Trávníčková, Karolína ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Kultová, Dana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] V roce 2014 Česká republika oslavila desetileté výročí vstupu do Evropské unie a zároveň proběhly třetí volby do Evropského parlamentu. Těmto volbám a především předvolebním kampaním se věnuje tato diplomová práce, jejímž cílem je zanalyzovat předvolební kampaně, vyhodnotit zdali byly efektivní a zdali výběr médií v nich užitých měl vliv na volební výsledek.In 2014 the Czech republic celebrated 10th anniversary of accession to the European Union and the third elections to the European Parliament took place. It is these elections and especially the pre-election campaigns this diploma thesis focuses on. Its main goal is to analyze these pre-election campaigns, evaluate whether they were effective and whether media choices in them were influential to the election results.
Klíčová slova:
Evropská unie; Evropský parlament; politický marketing; předvolební kampaň; volby; elections; European Parliament; European Union; political marketing; pre-election campaign
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46835