Název: Brand management značky společnosti Crystalex, CZ
Překlad názvu: Brand management of the company Crystalex, CZ
Autoři: Červinková, Tereza ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Novotný, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: brand management; identita značky; ochranná známka; positioning; systém značek; brand hierarchy; brand identity; brand management; positioning; trademark

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44689

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-192586


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet