Název: Marketingová komunikace nezávislé hudební skupiny
Překlad názvu: Marketing communication of an independent music band
Autoři: Hanke, Lukáš ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: hudební průmysl; integrovaná marketingová komunikace; internet; komunikační mix; Marketingová komunikace; nezávislá hudební skupina; návrh komunikační strategie; relevantní mediální trh; communication mix; concept of communication strategy; independent music band; integrated marketing communication; internet; Marketing communication; music industry; relevant media-market

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/22767

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-18737


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet