Název:
Analýza maloobchodní sítě v Hořovicích
Překlad názvu:
The analysis of retail network in Hořovice
Autoři:
Smrčková, Lucie ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce je analyzovat maloobchodní síť v Hořovicích a zhodnotit, zda je počet maloobchodních jednotek adekvátní počtu obyvatel. Práce se zabývá celkovou obchodní vybaveností a především maloobchodní sítí s potravinářským sortimentem. První část je zaměřena na teoretický základ, který je potřebný k analýze maloobchodní sítě města. Je zde rozebrán maloobchod a jeho členění, územní analýza a metody v ní používané a jsou zde blíže charakterizovány jednotlivé typy maloobchodních jednotek. V druhé části je přiblížen region a Hořovice samotné. Je zde stručná historie města, geografické a demografické údaje, sociální a kulturní faktory, bytová situace ve městě a některé ekonomické údaje. Třetí kapitola je věnována samotnému výzkumu. Nejprve je uvedeno rozmístění a charakteristika zkoumaných maloobchodních jednotek a poté jsou zde rozebrány výsledky z vlastního výzkumu.The aim of this bachelor thesis is to analyze the retail network in Hořovice and evaluate whether the number of retail units correspond to the number of the population. It deals with the shopping facilities and retail networks, especially with the assortment of groceries. The first part focuses on theoretical basis, which is necessary for the retail network analysis of the city. There is mentioned retail and its segmentation, the theory of regional analysis and the methods used in it and the characteristic of types of single retail units. The second part describes the region and the town Hořovice. There is a brief history of the city, geographic and demographic data, social and cultural factors, housing situation in the city and some economic data. The third chapter is devoted to research. First there is indicated the location and characteristics of retail units and then are analyzed the results from the own research.
Klíčová slova:
Hořovice; maloobchodní jednotky; maloobchodní síť; obchodní vybavenost; územní analýza; Hořovice; regional analysis; retail network; retail units; shopping facilities
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20698