Název:
Cílení reklamy na internetu
Překlad názvu:
Targeted advertising on the internet
Autoři:
Pokorná, Alena ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Baranyk, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je zhodnotit a případně navrhnout efektivnější využití cílené reklamy na internetu pro konkrétní společnost. Tato práce nemá za cíl poskytnout unifikovaný návod pro podobné společnosti. Hodnocení je zcela individuální pro danou společnost. Abych tohoto cíle dosáhla, popíši nejprve prostředí internetového marketingu. Zaměřím se na cíle internetových kampaní, metriky hodnocení úspěšnosti reklamy, na druhy internetových reklam a zejména na druhy cílení. Představím charakteristiku firmy a poté přiblížím současný stav internetového marketingu v této firmě a navrhnu případná zlepšení.An objective of the thesis is to evaluate and possibly suggest a more effective use of an ad targeting for a concrete company. This thesis does not aim on providing a unified instruction for similar companies. The evaluation is individual for this company. To reach this objective I describe an internet marketing environment. I focus on objectives of internet campaigns, metrics for ad success rating, types of internet advertising and mainly on types of targeting. I describe the company characteristics, bring the internet marketing situation in this company and suggest possible improvements in this area.
Klíčová slova:
cílená internetová reklama; cílení; druhy cílení; marketing; advertising; internet marketing; marketing; targeting
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/36063