Název:
Analýza komunikační strategie společnosti Sapeli a.s.
Překlad názvu:
Communication strategy of SAPELI a.s.
Autoři:
Kadlec, Jan ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této diplomové práce je zanalyzovat komunikační strategii společnosti SAPELI a.s v posledních třech letech a na základě zhodnocení a porovnání s teoretickými přístupy navrhnou možná zlepšení do budoucna. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část.The aim of this thesis is to analyze the communication strategy SAPELI a.s. in the last three years and based on the evaluation and comparison with theoretical approaches, to suggest possible improvements in the future. The thesis is divided into theoretical and practical parts.
Klíčová slova:
Komunikační strategie; Marketingová komunikace; Marketingové plánování; communication strategy; marketing communication; marketing plan
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35646