Název:
Podmínky pro podnikání českých exportérů na indickém trhu
Překlad názvu:
Conditions for the business of Czech exporters in the Indian market
Autoři:
Fišerová, Michaela ; Plchová, Božena (vedoucí práce) ; Nigrinová, Lenka (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Předmětem této bakalářské práce je shrnutí a zhodnocení současných podmínek pro české exportéry spojených s obchodováním na indickém trhu. První kapitola se zabývá obecnou chrakteristikou Indie, především její demografické struktry, současného stavu ekonomiky a zahraničního obchodu. Druhá kapitola pokračuje ilustrací základních forem podpory exportu v České republice a jejich působení ve vztahu s indickým trhem. Následjue třetí kapitola, která zkoumá zázemí česko-indických vztahů a vzájemnou obchodní výměnu. Poslední kapitola již pojednává o podmínkách podnikání na indickém trhu, tzn. podmínkách vstupu, investičním klimatu, překážkách obchodu a příležitostí pro české exportéry. Na konci práce se také nachází SWAT analýza českého exportu směřujícího na indický trh.The main aim of this thesis is a summary and evaluation of the current conditions for Czech exporters associated with trading in the Indian market. The first chapter deals with the general characteristics of India, especially with the demographic structure, the current state of the economy and foreign trade. The second chapter continues with illustration of the basic forms of export support in the Czech Republic and its activities in relation to the Indian market. Next is the third chapter, which focuses on the background of Czech-Indian relations and mutual trade. The last chapter is concerned with business conditions in the Indian market, ie. conditions of entry, investment climate, trade barriers and opportunities for Czech exporters. At the end there is also a SWAT analysis of Indian market in relation to the Czech export.
Klíčová slova:
Indie; investiční klima Inide; Podpora exportu; česko-indické vztahy; Czech-Indian relations; Export promotion; India; Investment climate in India
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35410