Název:
Marketing hotelu Best Western Kampa
Překlad názvu:
Marketing of the hotel Best Western Kampa
Autoři:
Bubla, Ladislav ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] V teoretické části bakalářské práce je popsán především význam SWOT analýzy a nástroje marketingového mixu hotelového zařízení. Praktická část se zabývá hodnocením vývoje ubytovacích zařízení v Praze se zaměřením na konkurenci hotelu Best Western Kampa a jeho SWOT analýzu. V části zabývající se marketingovým a komunikačním mixem jsou popsány nástroje, které hotel využívá ke své komunikaci s potencionálními zákazníky.The bachelor thesis deals with the development of tourist's accommodation in Prague with the focus on the competition of the hotel Best Western Kampa. The thesis also analyses currently used components of the marketing mix of selected hotel and proceeds its SWOT-analyse. On the basis of synthesis of ascertained information it suggests the conceivable recommendations.
Klíčová slova:
hotel; marketing; marketingová komunikace; hotel; marketing; marketing communication
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20186