Original title: Využití kulturních prvků v marketingu
Translated title: Culture elements in Marketing
Authors: Hábltová, Lenka ; Koudelka, Jan (advisor) ; Bursíková, Marcela (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2006
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Možnost využití kulturních prvků v marketingu a jejich vliv a vazby na marketingový mix v prostředí České republiky. Práce se zaměřuje především na hodnoty, zvyky a jazyk a jejich vliv na marketingovou komunikaci. Přináší též shrnutí charakteristik, které čeští občané očekávají od produktů na základě země jejich původu.
Keywords: hodnoty; jazyk; komunikace; kultura; kulturní prvky; marketing; marketingový mix; zvyky

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/18722

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-14692


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share