Název:
Vliv médií na chování a prožívání jednotlivců i skupiny v době hospodářské krize v Bělorusku a Rusku
Překlad názvu:
Influence of media on behavior and experience of individuals and groups during the economic crisis in Belarus and Russia
Autoři:
Asipouskaya, Iryna ; Hubinková, Zuzana (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce je zaměřena na zkoumání vlivu médií na společnost a osobu a faktory omezující nebo zvětšující tento vliv. Práce zahrnuje popis, členění, historii, průběh rozvoje a formování médií a stručný popis události hospodářské krize, její vznik a následky. Také jsem popsala nejdůležitější funkce médií v současné společnosti a trendy posledních let ve světě a v Rusku a Bělorusku.This work is focused on examining the impact of media on society and person and factors limiting or expanding the influence. Work includes description, structure, history, course development and shaping of media events and a brief description of the economic crisis, its origin and consequences. I also described the most important function of the media in contemporary society and trends in recent years in the world and in Russia and Belarus.
Klíčová slova:
hospodářská krize; masmédia; médium; economic crisis; influence; media
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34353