Název:
Analýza bankovních služeb pomocí metody mystery shopping
Autoři:
Lehovcová, Jana ; Malý, Václav (vedoucí práce) ; Švagrová, Gabriela (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Spojením oblastí marketingového výzkumu a analýzy spokojenosti klientů v bankovním sektoru vznikla práce se jménem "Analýza bankovních služeb pomocí metody mystery shopping". Práce je spojením teoretického úvodu a praktické části rozdělěné do dvou oblastí, jimiž jsou dotazování bankovních klientů a mystery shopping provedený na pobočkách bank. Cílem práce je zjistění míst nižší spokojenosti bankovních klientů a navrhnutí opatření vedoucích k zvýšení této spokojenosti.
Klíčová slova:
analýza spokojenosti; bankovnictví; dotazování; marketingový výzkum; mystery shopping
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/2423