Název:
Reklama jako součást propagačního mixu
Překlad názvu:
Promotion as a part of communication mix
Autoři:
VACHALÍKOVÁ, Andrea Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] V bakalářské práci je řešena reklama jako efektní způsob, jak zákazníka informovat o produktu a jak ho podněcovat k jeho nákupu.In the Bachelor Thesis the promotion has been investigated. It has been found out an effective way how to inform customers about a product and how to influence him to buy a product.
Klíčová slova:
dotazníkové šetření; propagační mix; reklama; respondent; communication mix; promotion; respondent; survey Citace: VACHALÍKOVÁ, Andrea. Reklama jako součást propagačního mixu. České Budějovice, 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/23791