Název: Regionální značka jako nástroj regionálního rozvoje
Překlad názvu: Regional brand as a tool of regional development
Autoři: TRUHLÁŘOVÁ, Jiřina
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; regionální rozvoj; regionální značka; trvale udržitelný rozvoj; značka; brand; marketing; regional brand; regional development; sustainable development
Citace: TRUHLÁŘOVÁ, Jiřina. Regionální značka jako nástroj regionálního rozvoje. České Budějovice, 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/23176

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-136825


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-01-23, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet