Název: Návrh externí komunikace pro Robert Bosch, spol. s r. o.
Překlad názvu: Proposal of external communication for the Robert Bosch company, spol. s r. o.
Autoři: SOLAROVÁ, Petra
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: event marketing); externí komunikace; guerilla marketing; nové trendy v marketingové komunikaci (virální marketing; vztahy s veřejností (public relations); zájmové skupiny společnosti; event marketing); external communication; guerilla marketing; interest groups of a company; new trends in marketing communication (viral marketing; public relations
Citace: SOLAROVÁ, Petra. Návrh externí komunikace pro Robert Bosch, spol. s r. o.. České Budějovice, 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/22682

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-136633


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-01-23, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet