Název:
Uvedení nového výrobku společnosti Jan Becher - Karlovarská Becherovka, a.s. na trh
Překlad názvu:
Launching a new Product of Jan Becher - Karlovarská Becherovka on the Market
Autoři:
Krotil, Lukáš ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zaměřuje na kompletní analýzu společnosti Jan Becher - Karlovarská Becherovka, a.s. v kontextu s historií, současností a budoucím potenciálem. Hlavním cílem je nezávisle analyzovat a zhodnotit současný stav na trhu hořkých a bylinných nápojů, zjistit zda je na trhu prostor a poptávka po novém výrobku. Na základě výsledků z průzkumu trhu navrhnout směr pro společnost Becherovka a jejího majoritního vlastníka Pernod Ricard. Závěrem celé práce bude tvorba marketingového mixu a strategie pro nový produkt.This Diploma thesis is focused on the complete analysis of the company Jan Becher - Karlovarská Becherovka, a.s. in the context of the history, present and future potential. The main objective is to independently analyze and assess the current position on the market of bitter herbal drinks, find out where could be a gap and demand for the new product. The aim would be to suggest directions for Becherovka, and its majority owner Pernod Ricard, based on market research. In conclusion, this thesis will introduce the marketing mix and strategy for the new product.
Klíčová slova:
komunikační kampaň; nový produkt; situační analýza; výzkumná sonda; communication campaign; market research; new product; situational analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34180