Název: Marketingové aktivity obchodu Ganga
Překlad názvu: Marketing activities of Ganga shop
Autoři: Jarošová, Jana ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Vrančíková, Marie (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing; Marketingové aktivity; Marketingový mix; Marketing; Marketing activities; Mmarketing mix

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34127

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-135935


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-01-16, naposledy upraven 2017-06-30.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet