Název: Analýza nástrojů marketingového mixu v podniku Rupa s.r.o.
Autoři: Slavíková, Michaela ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Ezrová, Hana (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce obsahuje základní informace o firmě Rupa s.r.o., její historii a současnost. Zhodnocuje silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby podniku tedy SWOT analýzu. Dále provádí analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu v podniku a navrhuje doporuční na zlepšení
Klíčová slova: Cena; Distribuce; Produkt; Propagace; SWOT analýza

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/2367

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-1358


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet