Original title:
CRM jako nástroj podpory marketingu
Translated title:
CRM as a supporting marketing tool
Authors:
DOLEŽAL, Pavel Document type: Master’s theses
Year:
2012
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem mé diplomové práce bylo popsat softwarové řešení CRM systému firmy COMPEKON s.r.o ? webový CRM software BlueJet a zhodnotit jeho přínosy obchodním firmám tento systém využívajícím. Dále zjistit, které problémy systém firmám pomohl vyřešit. Dále provést zhodnocení nákladů a výnosů v konkrétní vybrané firmě a na závěr přidat doporučení, která by zvýšila zisk firmy compekon z prodeje systému bluejet. Tyto cíle se mi podařilo splnit.The aim of this paper is to characterize software solution of CRM system BlueJet, product of the Compekon software company and evaluate its benefits for business companies which are using it. The next aim was to find out problems of these companies which were solved by using the system, conduct cost-benfit analysis in selected company and propose some recomendation for extending the profit of Compekon company.These objectives have been met.
Keywords:
CRM; customer relationships; marketing tool; software; CRM; marketing; zákazníci; řízení Citation: DOLEŽAL, Pavel. CRM jako nástroj podpory marketingu. České Budějovice, 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/23687