Název:
Moderné metódy získavania zamestnancov
Překlad názvu:
Modern methods of employees‘ sourcing
Autoři:
Levrincová, Vieroslava ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Zaicová, Mária (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Táto diplomová práca si kladie za cieľ vytvoriť prehľad moderných metód získavania zamestnancov, ktoré vznikli ako odpoveď na aktuálne trendy na trhu práce a hlavných zásad ich úspešného použitia. Úvodná časť práce je venovaná detailnému popisu procesu získavania zamestnancov, jeho významu v rámci reťazca ostatných náborových aktivít a popisu tradičných metód komunikácie s uchádzačmi. Jadro diplomover práce pojednáva o aktuálnych trendoch na trhu práce a moderných metódach získavania zamestnancov, konkrétne o korporátnych kariérnych stránkach, sociálnych a profesionálnych sieťach a okrajovo aj o virtuálnych realitách a online hrách. V praktickej časti budú overené teoretické zásady na konkrétnom príklade spoločnosti Danone, a.s. s cieľom zhodnotiť stratégiu získavania zamestnancov tejto spoločnosti a navrhnúť optimalizačné riešenia identifikovaných nedokonalostí.Tato diplomová práce si klade za cíl vytvořit přehled moderních metod získávání zaměstnanců, které vznikly jako odpověď na aktuální trendy na trhu práce a hlavních zásad jejich úspěšného použití. Úvodní část práce je věnovaná detailnímu popisu procesu získávání zaměstnanců, jeho významu v rámci řetězce ostatních náborových aktivit a popisu tradičních metod komunikace s uchazeči. Jádro diplomové práce pojednává o aktuálních trendech na trhu práce a moderních metodách získávání zaměstnanců, konkrétně pak o korporátních kariérních stránkách, sociálních a profesionálních sítích a okrajově i o virtuálních realitách a online hrách. V praktické části budou ověřené teoretické zásady na konkrétním příkladu společnosti Danone, a.s. s cílem vyhodnotit strategii získávání zaměstnanců této společnosti a navrhnout optimalizační řešení identifikovaných nedokonalostí.The goal of this thesis is to create an overview of modern methods of sourcing employees, which reflect the current trends at labor market, and to elaborate a set of basic principles guaranteeing their successful use. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. In the theoretical part a larger context of the process of sourcing employees is defined and the basic traditional ways of sourcing are described. The core part of the thesis is then dedicated to the analysis of current labor market trends and the actual modern ways of sourcing, especially career web pages, social and professional media and eventually virtual realities and online games. In the practical part, the employees'sourcing strategy at Danone, a.s. is analysed and its basic optimization initiatives are identified.
Klíčová slova:
employer brand; HR marketing; LinkedIn; zdroje kandidátů; získávání zaměstnanců; employer brand; HR marketing; LinkedIn,; sourcing employees
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33853