Název:
Peer groups jako nástroj ke zvýšení výtěžnosti klientského portfolia korporátního bankovnictví
Překlad názvu:
Peer groups as a tool for corporate banking client portfolio performance enhancement
Autoři:
Kroc, Jiří ; Wagner, Jaroslav (vedoucí práce) ; Roun, Vlastimil (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce Peer groups jako nástroj ke zvýšení výtěžnosti klientského portfolia korporátního bankovnictví se zabývá možností třídění klientů korporátního bankovnictví do ucelených skupin na základě daných vzorců chování. V rámci těchto skupin jsou pak identifikovány příležitosti ke zvýšení výnosnosti jednotlivých klientů. První část práce vysvětluje podstatu metody Peer skupin a zabývá se vybranými teoretickými aspekty práce s Peer skupinami. Druhá část práce pak staví na teoretických závěrech učiněných v části první a implementaci jedné konkrétní kolekce Peer skupin provádí v reálných podmínkách korporátního bankovnictví UniCredit Bank ČR. V závěru práce je prezentováno vyhodnocení úspěšnosti využití dané metody.The thesis Peer groups as a tool for corporate banking client portfolio performance enhancement examines the systematical aproach of client grouping based on certain behavioral patterns. Within each group the potential of client financial yield is then being recognized. The first part of the thesis defines the core ideas of the method and covers the theoretical aspects of the presented approach. The second part of the thesis further builds on the theoretical assumptions made in previous part and describes the actual implementation of one particular Peer group in the environment of UniCredit Bank Czech Republic corporate banking division. At the end of the work, the exact evaluation of the method is presented.
Klíčová slova:
korporátní bankovnictví; peer skupina; segmentace; vytěžení klienta; zvýšení finanční výkonnosti; client yield enhancement; corporate banking; financial performance enhancement; peer group; segmentation
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33498