Název:
Studijní informační systémy na jednotlivých VŠ - srovnání z pohledu studenta
Překlad názvu:
Study Information Systems at Selected Universities – Comparison from the Student Perspective
Autoři:
Rajčan, Aleš ; Benáčanová, Helena (vedoucí práce) ; Říha, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá tématem srovnání studijních informačních systémů na vybraných vysokých školách. Zpracování analýzy systémů a následného srovnání je vytvořeno z pohledu studenta. Cílem práce je zjištění, jakým způsobem řeší jednotlivé informační systémy problémy, které jsou spojené s administrací a řízením studijních povinností studentů. Analyzované systémy jsou vzájemně porovnány a zhodnoceny na základě názorů autora a názorů respondentů dotázaných v průzkumu. Z výsledků hodnocení systémů jsou zformulovány doporučení pro zlepšení funkcionality studijního systému VŠE. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První částí je analýza systémů ve které jsou jednotlivé funkce rozebírány a vzájemně porovnávány. Rozbor probíhá podle zvolených kritérií (základní funkce, komunikační funkce, uživatelské rozhraní). Druhá část práce je věnována průzkumu, ve kterém se autor ptá na názory studentů ze všech analyzovaných škol. Konečné výsledky srovnání jsou interpretovány jak slovně, tak i graficky.This Bachelor Thesis concerns the comparison of study information systems at selected universities and colleges. The system analysis processing and subsequent comparison are made from a student's point of view. The aim of the Thesis is to find out in which way the particular information systems can solve problems connected with administration and control of students' duties. The analysed systems are compared and evaluated on the basis of the author's opinions as well as the opinions of the survey responders. The results of the systems evaluation are used to formulate recommendations for the functionality of the University of Economics system. The Thesis is divided into two main parts. The first part deals with the systems analysis where the individual functions are examined and mutually compared. The analysis is effectuated according to selected criterions (basic functions, communication functions, user interface). The second part of the Thesis focuses on a survey which contains opinions of students from all the participating schools. Final results of the comparison are presented both verbally and graphically.
Klíčová slova:
Informační systém VUT; Integrovaný studijní informační systém; IS VUT; ISIS; Komponenta studium; KOS; StudIS; Integrated study information system; IS VUT; ISIS; KOS; StudIS; Study component; VUT information system
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/32882