Original title:
Komunikační strategie při zavedení nového produktu - illy - společnosti Coca Cola na český trh
Translated title:
Communication strategy while launching new product illy by The Coca-Coĺa Company
Authors:
Doškářová, Pavlína ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Smažilová, Petra (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem práce bylo představit společnosti Coca-Cola Česká republika a illy caffé SpA, popř. jejich joint-venture Ilko Coffee International a zaměřit se na jejich společný produkt illy. V práci je analyzována komunikační strategie při zavádění tohoto produktu, její postup, zhodnocení a srovnání a návrhy pro zlepšení.The aim of this paper is to introduce two companies - Coca-Cola Czech republic and illy caffé SpA and their joint-venture Ilko Coffee International and to focus on their new product illy. Inthis paper there is analyzed communication strategy while launching this product, the process, evaluation, confrontation and suggestions for improvements.
Keywords:
Coca-Cola; illy; strategy; Coca-Cola; illy; strategie
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/15361